Fr

ASSOCIATIONS

De UBA verwelkomt zijn 15 eerste 'expertisepartners'

Maandag 4 Januari 2021

De UBA verwelkomt zijn 15 eerste 'expertisepartners'

In juni vorig jaar had de UBA ter gelegenheid van zijn ‘renaming’ tot United Brands Association al aangekondigd dat de vereniging haar membership zou openstellen voor niet-adverteerders: expertisepartners van wie ze een actief engagement verwacht op door haar bepaalde expertisedomeinen.
 
De CEO van de UBA, Chris Van Roey, had het toen over 80 potentiële leden tegen 2022. Daarvan zijn er nu al 15 bekend. Naast de vier ‘sponsorpartners’ van de UBA - DPG Media, Var, Bisnode en bpost -, gaat het om Emakina, fma, Rossel, Kantar, Koan, Nielsen Media, Pitchpoint, Profacts, QuaData, Sirius Legal en Sonhouse.
 
Ter herinnering, deze nieuwe leden krijgen toegang tot alle informatie waarover ook de traditionele UBA-leden beschikken, maar met een specifiek statuut (en lidgeld). Ze worden op uitnodiging geselecteerd door het uitvoerend comité.
 
De ‘traditionele’ adverteerdersleden krijgen er ook 15 nieuwkomers bij in 2020: Aldi, Balta, DI-Planet Parfum, Editions Pelckmans, Editions Averbode/Erasme, First Floor, Honda, Jumbo Supermarkten, Lava (Flandria), Polestar, Spaas Kaarsen, Therabel Pharma, Too Good To Go, Torfs en UPSA. Daarmee telt de community van de UBA 353 leden.
 
De vereniging benadrukt nog dat de afgelopen twaalf maanden 7200 mensen deelnamen aan de events en opleidingen van de UBA.

Archief / ASSOCIATIONS