Fr

ASSOCIATIONS

BAM creëert een thinktank rond Health & Wellness

Donderdag 8 December 2022

BAM creëert een thinktank rond Health & Wellness

Om zijn meaningful marketingaanpak te stimuleren en na de oprichting van de denktanks rond Sustainability, Inclusion & Diversity, Technology et Privacy/Ethics, meldt BAM de creatie van een vijfde denktank gewijd aan gezondheid en welzijn. De coördinatie werd toevertrouwd aan Gregory Miller, een onafhankelijke consultant die voor groepen als UCB, Novartis, Novo Nordisk en Eli Lilly werkte.
 
“We koesteren de ambitie om alle fundamentele vragen aan te pakken die vandaag in de samenleving en bij marketeers opkomen”, zegt Annie Courbet (Brocom), ondervoorzitter van BAM. “Gezondheid hoort daar duidelijk bij en moet absoluut worden meegenomen in marketingstrategieën. Marketeers die bijdragen aan het bevorderen van gezondheid in de wereld maken immers duidelijk deel uit van een zinvolle marketingbenadering.”
 
Wie zich wil aansluiten bij deze denktank kan zich hier aanmelden.

Archief / ASSOCIATIONS