Fr

ASSOCIATIONS

Best of OOH-platform breidt aantal inspirerende cases uit

Dinsdag 24 Oktober 2023

Best of OOH-platform breidt aantal inspirerende cases uit

De tweede Best of Experts-jury van 2023 (bestaande uit adverteerders, regie- en mediabureauspecialisten) selecteerde uit 26 ingestuurde cases tien campagnes voor publicatie op het Best of OOH-platform. Bedoeling: met de ‘best practices’ op het online platform dienstdoen als bron van inspiratie en kennisdeling dient om de uiteenlopende mogelijkheden van out-of-home beter bekend te maken.

Het gaat om campagnes voor Cristal, Disney+ (Indiana Jones), Galbani, German Tourism Board, IKEA, Impact, Netflix (Lupin), Proximus, Samsung Galaxy en de Vlaamse Overheid (volwassenenonderwijs). “Deze campagnes blonken uit door hun stopping power, de innovatieve benadering van het medium of de combinatie met andere technieken zoals activering”, aldus juryvoorzitter Catherine Ducamp (BNP Paribas Fortis) die ook wijst op het veelvuldige gebruik van 3D-technologie.

Zes van de campagnes kregen van de jury bovendien een kroontje, wat betekent dat zij een wezenlijke bijdrage leveren aan de evolutie van het medium. Je ontdekt ze, net als de andere geselecteerde campagnes hier.
 
Best Of OOH is een initiatief van 360° Academy met de steun van de UMA en telt 9 partners binnen de OOH-sector: Clear Channel, Guidooh, JCDecaux, Kinetic, Lijncom, Mediafield, Outsight, Rapport, Shelf Service.

Archief / ASSOCIATIONS