Fr

ASSOCIATIONS

BAM herlanceert zijn 'Meaningful Marketing Labs'

Donderdag 23 Februari 2023

Op 20 april start BAM opnieuw met zijn Meaningful Marketing Labs, een opleiding voor Meaningful Marketers die kadert in de missie van de vereniging om de marketingpraktijk te regenereren.
 
Het programma dat gecoördineerd wordt door Dominique Vercraeye (die lid is van de Raad van Bestuur van BAM), beslaat vier dagen, waarbij elke dag gewijd is aan een bepaald thema: Purpose & Shared Value, Collaboration & Holistic, Personnalisation en Trust.
 
De thema’s worden gepresenteerd door tien gereputeerde marketingprofessionals: Nathalie Erdmanis (AG Insurance & Ageas), Soraya Hayani (FutureKind), Kristel Vanderlinden (FutureKind), Arnaud Tasiaux (Innate Motion), Steven De Smet (IKEA Belgium), Fred Dorsimont (Behaven), Kathleen Peeters (Deloitte Belgium), Albert Derasse (Agilytics), Ken Borremans (Comark), Prof. Patrick De Pelsmacker (University of Antwerp), Florent Diverchy (Produpress Advertising), Kris Michiels (ex Unilever) en Nicolas Lambert (Consultant).
 
Info & inschrijvingen hier.

Archief / ASSOCIATIONS