Fr

ASSOCIATIONS

JEP presenteert eerste B2C imagocampagne

Dinsdag 23 Januari 2024

JEP presenteert eerste B2C imagocampagne

Het Communicatie Centrum lanceert deze week een campagne met als hoofddoel de Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) bekender te maken bij het grote publiek.

Het concept is het werk van twee talenten die actief zijn bij YoungDogs, meer bepaald Wouter Vochten en Jannes Deschacht. Hun idee is op een speelse manier een link te leggen naar de naam ‘JEP’.

De campagne verwijst de consumenten door naar de website van de JEP, om ze eraan te herinneren dat ze bij de JEP klachten kunnen indienen over campagnes die ethische en/of wettelijke vragen oproepen. Ze wil ook het belang van ethiek in commerciële communicatie benadrukken, en a fortiori de cruciale rol van zelfregulering.

Dankzij de steun van alle leden van het Communicatie Centrum zal de campagne de komende weken worden verspreid via verschillende kanalen, zoals televisie, radio, bioscoop, tijdschriften, kranten, online media en DOOH.

Archief / ASSOCIATIONS