Fr

ASSOCIATIONS

Reminder - 33 to Follow: oproep tot kandidaturen

Dinsdag 16 September 2025

Reminder - 33 to Follow: oproep tot kandidaturen

Zoals voor de zomer aangekondigd, lanceert CommPass in samenwerking met Media Marketing, Pub en MediaSpecs ‘33 to Follow’ om jonge media-experts (jonger dan 34 jaar) die bekendstaan om hun impact, creativiteit en visie in de schijnwerpers te zetten, of ze nu werken bij mediabureaus, reclamebureaus, adverteerders of aanverwante organisaties.
 
De symbolische keuze voor het getal 33 verwijst rechtstreeks naar Club33, de community voor jongeren van CommPass, en versterkt zo de band met de doelgroep.
 
Waarom dit initiatief? In een voortdurend veranderend medialandschap is het essentieel om ruimte te maken de stemmen van jongeren, nieuwe ideeën en innovatieve energie. Met ‘33 To Follow’ willen we een momentum creëren en een platform bieden waar deze bijdragen zichtbaar zijn en bekroond worden. Door jonge talenten in de mediasector in de schijnwerpers te zetten, bieden we ze niet alleen erkenning, maar dragen we ook bij aan een sterkere en meer diverse toekomst voor onze sector.
 
Concreet kan iedereen via een oproep tot kandidaturen een jong talent actief in de media voorstellen. Maximumleeftijd: 33 jaar op 31 december. Ook vereist: aantoonbare impact, visie, creativiteit en engagement. Inschrijvingen gebeuren via de website van CommPass.
 
Vervolgens wordt contact opgenomen met de genomineerden om hun akkoord te vragen, hun leeftijd te controleren en de beoordelingscriteria te bevestigen.
 
De definitieve lijst wordt vervolgens voorgelegd aan een jury bestaande uit vertegenwoordigers van CommPass, MM, Pub, MediaSpecs en Club33. Deze jury beoordeelt de kandidaturen op basis van de volgende criteria: impact, innovatie, leiderschap, engagement en visie.
 
De namen van de 33 geselecteerde profielen worden in de loop van november bekendgemaakt.
 
“Met 33 to Follow versterken we een toekomstgerichte mediasector die niet alleen jong talent centraal stelt, maar ze ook de kans geeft om te groeien en anderen te inspireren”, aldus Ann Hoerée, directeur van CommPass.

Archief / ASSOCIATIONS