Fr

BRANDS

Carrefour verbergt Rode Duivels in de koelkast

Woensdag 22 Mei 2024

Carrefour verbergt Rode Duivels in de koelkast

Publicis Groupe Belgium sloeg de handen in elkaar met Demonstr8 om een campagne en activatie voor Carrefour te ontwikkelen die de Rode Duivels in de spotlights zet aan de vooravond van het EK. 
 
Als officiële sponsor van de Rode Duivels brengt Carrefour het spel naar elke straathoek met ‘Duivelse Promo’s’ en de wedstrijd ‘Raad wie de Rode Duivel in de koelkast is’.

Om mee te doen, hoef je alleen maar boodschappen te doen bij Carrefour. Klanten ontvangen een voucher per aankoop van tien of twintig euro. Daarop vinden ze een unieke code die toegang biedt tot een online platform. Dankzij aanwijzingen op dat platform kunnen ze raden wie de mysterieuze Rode Duivel is. Er zijn zes keer ‘1 jaar gratis winkelen bij Carrefour’ en 20 miljoen bonuspunten te winnen.

Dit alles wordt gepromoot door een campagne van Publicis die nog loopt tot 30 juni. Op het programma staan OOH, OLV, SoMe en grote formaten in de stations van Antwerpen en Brussel. 

Demonstr8 van zijn kant organiseert een roadshow langs winkels en stations. Voorbijgangers kunnen er een selfie nemen met een een hologram van een Rode Duivel.
 

Archief / BRANDS