Fr

BRANDS

Citroën-revolutie op televisie

Zondag 2 Juni 2024

Citroën-revolutie op televisie

“Elektrische auto's zijn al te lang voorbehouden aan de begoede of milieubewuste klasse en hun prijs ligt buiten het bereik van de gemiddelde persoon. Vandaag doorbreekt Citroën deze beperkingen met de lancering van de ë-C3. Met een prijs vanaf € 23.300 (in Frankrijk) zal de ë-C3 een revolutie ontketenen op de markt van elektrische voertuigen.” Het merk van Stellantis lanceert zijn nieuwe campagne in samenwerking met BETC Paris.
 
De campagne wordt ingeleid door een spot in een regie van Fredrik Bond met Le Pac en Stink die instonden voor de productie. Die gaat over een groep jonge rebellen die een ultrachique tuinfeest in pure Louis XVI-stijl binnensluipen om een vloot ë-C3's in beslag te nemen. Dat doen ze op de tonen van ‘Suffragette City’ van David Bowie. De 80’’-productie die ‘Eat the Rich’ gedoopt werd, bestaat ook in meerdere spots van 15’’.

Archief / BRANDS