Fr

AWARDS

Cannes Lions: een historische dubbelslag voor BBDO en Decathlon, Gold voor Happiness

Donderdag 23 Juni 2022

Cannes Lions: een historische dubbelslag voor BBDO en Decathlon, Gold voor Happiness

Na de Grand Prix in Creative Strategy wint 'The Breakaway' van BBDO (en Walkie Talkie voor het PR-luik) nu ook de Grand Prix in PR.

Dat dankt de ondertussen legendarische case aan het inclusieve en duurzame karakter, alsook aan het feit dat de case een daadwerkelijk en duurzaam verschil maakt in het leven, niet alleen dat van gedetineerden, maar ook van de rest van de samenleving, zoals juryvoorzitter Judy John (Edelman) in haar toelichting benadrukte.
Gold en Silver voor Happiness, Bronze voor Publicis
In dezelfde competitie wint Happiness een Silver met 'Reduce the Ride' voor Husk (D'Ieteren). Dezelfde campagne pakt bovendien een Gold in Creative B2B.

Het bureau pakt ook nog een Silver in Direct voor 'ReStory' en Canon.
Enfin, Publicis Groupe s'adjuge un Bronze en Media avec "Millboard" pour Mercedes-Benz.

Archief / AWARDS