Fr

AWARDS

Naar een AMMA 2.0 editie

Zondag 4 Februari 2024

CommPass kondigt een licht gewijzigde toekenningsprocedure aan om aldus de efficiëntie van de jury van de Annual Master in Media Awards 2024, AMMA voor de vrienden, die uit meer dan 160 leden bestaat, te verbeteren.
 
Voortaan zal de finale jury die geleid wordt door José Fernandez (D'Ieteren) in bepaalde categorieën meer beslissingsbevoegdheid hebben, vooral aan het einde van de sessie, om te bepalen of er al dan niet een ‘Advertising Brand of the Year’ moet worden uitgereikt op basis van de ingeschreven dossiers.

Verder zal vanaf dit jaar hetzelfde dossier in maximaal twee categorieën kunnen worden ingediend. Ook zullen de ingeschreven dossiers in de groter gemaakte competitie ‘Best of 1 Medium’ worden bestudeerd tijdens een afzonderlijke jurysessie met vertegenwoordigers van vakorganisaties uit de mediasector zoals WeMedia, VIA, IAB, enz.

Tot slot zal de evaluatie van de inzendingen in de categorie ‘Media Brand of the Year’ gebeuren met de hulp van de Club33 expertengroep die bestaan uit jonge mediaprofessionals.
 
Hier vind je alle informatie over het AMMA-reglement, de voorwaarden om deel te nemen en de evenementen op de AMMA-kalender dit jaar. 

Archief / AWARDS