Fr

AWARDS

Caples: 24 potentiële prijzen voor de Belgen

Maandag 22 Mei 2023

Caples: 24 potentiële prijzen voor de Belgen

Onze troepen hebben 24 keer de finale gehaald op de 2023-editie van de Caples Awards. Te beginnen met Happiness en Wunderman Thompson die elk acht shortlists noteren.

Het gelukkige bureau met ‘Waze Invaders’ voor PEVR - OVK (Creative Use of Data en Mobile), ‘Sobercoins’ voor City of Balen (Healthcare, Innovation en PR), ‘Reduce the Rise’ voor HUSK - D’Ieteren (PR) en ‘Placeb'eau’ voor Spadel (Healthcare en Radical New Strategy).

Wunderman Thompson staat dan weer in de finale met ‘The VAT Vacation’ voor NN Insurance (B2B en Creative Use of Data), ‘Climate Injustice Forecast’ voor 11.11.11 (Branded Content, PR en 2X Not for Profit, foto) en ‘OK Groomer’ voor Child Focus (Gaming en PR).

FamousGrey volgt met vijf shortlists: ‘Call Mom’ voor Proximus (Audio en Mobile) ‘See My Pain’ voor Helan (Creative Use of Data en Healthcare) en ‘Shortest Lives’ voor University Hospital Ghent (Healthcare).
De laatste drie Belgische shortlists gaan naar drie verschillende bureaus: Bonka Circus met ‘nolhtaceD’ voor Decathlon (Ambient), Accenture Song met ‘Axela’ voor National Aphasia Association (Healthcare) en, tot slot, Mutant met ‘Farmers for Farmers’ voor Club Brugge (Radical New Strategy).

Meer details hier.

Archief / AWARDS