Fr

AWARDS

Native Advertising Awards: de Belgische finalisten

Woensdag 17 April 2024

De finalisten op de 2024-editie van de Native Advertising Awards zijn bekend.
 
DPG Media bereikt vier keer de finale met ‘The Biggest Coffee Break’ voor DE (Best Native Advertising Program B2C), ‘Charlie’ voor Gaia (Best Integrated Program en Best Use of AFP Broadcast) en, last but not least, met de head of native, creative & strategy Nora Vanderschrick (Native Advertising Marketer of the Year).

Daarna volgt Ads&Data met drie shortlists voor ‘Airfryen Maar!’ voor Versuni-Philips (Best Integrated Program), ‘Love Imperfection, Princess Delphine’ voor Maasmechelen Village’ (Best Use of Influencer) en, in samenwerking met De Content Studio, ‘Onderdak’ voor Dovy (Best Use of AFP Broadcast en Best Use of Print Media).

Roularta moet niet onderdoen met shortlists voor ‘Cleo magazine’ voor Lantis (Best Use of Print Media) en ‘Become a sportslover in 12 weeks with Romy Curvy’ voor Basic Fit (Best Use of Instagram en Best Use of Influencer).
 
Trustmedia (Mediafin) bereikte tot slot twee keer de finale en dit met ‘ESG District - Native AI Co-pilot Makes Sustainability Reports Understandable’ voor BNP Paribas Fortis (Best Use of AI) en ‘New Insights - Artificial Intelligence’ voor EY (Best Use of Podcast).

De volledige lijst van de finalisten is hier gepost. Het verdict valt op 12 juni.

Archief / AWARDS