Fr

AWARDS

UBA vervoegt organisatoren Belgian Marketing Awards

Dinsdag 29 Maart 2022

Voortaan werken alle marketingvakverenigingen samen voor de organisatie van de Belgian Marketing Awards. UBA vervoegt immers de zes bestaande initiatiefnemers. Luc Suykens, CEO van de UBA: “De Effie Awards blijven het keurmerk voor effectieve communicatie, maar met deze beslissing wil de UBA aanmoedigen om te komen tot een soberder awardlandschap met minder awards die meer impact hebben. Het geeft ook het belang van samenwerking aan om te komen tot een geschikt en duurzaam marcom-ecosysteem.”
 
Mede door de toetreding van de UBA is de samenstelling van dat Steering Committee licht gewijzigd. Zo nemen Mia Venken (UBA), Catherine Willemart (Tetra Pak), Marion Min (Leadist) en Eva Devos (Publicis) de plaats in van Bert Denis (TBWA), Jean Cornet (Colruyt Group) en Anne-Françoise Piette (Brain Impact). Binnen het comité nemen Catherine Willemart en Dirk Vandekerckhove de rol van vice-voorzitter op, op aangeven van BAM, de initatiefnemer van de BMA. 
 
De jury voor de derde editie van de Belgian Marketing Awards zal binnenkort bekendgemaakt worden. Kandidaten kunnen zich nog tot eind mei melden via de website www.belgianmarketingawards.be. Dat kan op eigen initiatief of op voordracht van een derde. Vervolgens worden de kandidaten uitgenodigd om een dossier in te dienen voor 11 september.

Archief / AWARDS