Fr

AWARDS

Effie Europe: een Bronze voor Ogilvy Social.Lab Belgium en de titel van Agency of the Year voor Havas Group

Donderdag 2 December 2021

Effie Europe: een Bronze voor Ogilvy Social.Lab Belgium en de titel van Agency of the Year voor Havas Group

Ogilvy Social.Lab Belgium en Ford wonnen een Bronze op de Effie Europe 2021. Dat deden ze met 'Upgrade Your Tomorrow with Ford' in de competitie Commerce en E-Shopper. Het was de enige Belgische campagne die dit jaar aanspraak kon maken op een prijs.
In totaal werden 35 prijzen uitgereikt aan 26 bureaus uit 17 landen. Havas Group werd verkozen tot Agency of the Year dankzij de Franse campagne 'Undercover Avatar' van Havas Sport &Entertainment voor de vereniging L'Enfant Bleu (Gold Non Profit en Silver Small Budget) en 'Tomorrow's Water' van Havas Turkije voor Reckitt-Finish (Gold Positive Change).
De andere Gold vallen te beurt aan 'Trivial Pursuit Hotel' van OMD Media Direction voor Hasbro Russie (Media, Leisure & Entertainment), 'Build & Talk' van en voor The Lego Group (Social Good) en 'Cycling Struggle' van Chainring Studios Slovakia voor Isadore (Retail).  

Het volledige palmares staat hier.

Archief / AWARDS