Fr

TRAINING&BOOKS

Outsight en MM richten de schijnwerpers op (D)OOH

Woensdag 2 Juni 2021

Outsight en MM richten de schijnwerpers op (D)OOH

Voor het derde jaar en na een sanitaire pauze in 2020 associeert Outsight zich opnieuw met Media Marketing voor zijn traditionele seminarie waarin je alles te weten komt over affichage als medium. Dat gebeurt tijdens twee webinars in samenwerking met JCDecaux en Clear Channel.

Met een presentatie van Jos Van Campenhout (CEO, Outsight) en Philippe Buyle (Head of Digital, JCDecaux) vindt de eerste afspraak plaats op 17 juni (van 11 tot 12u); die zal vooral gaan over DOOH: zijn plaats in digitale strategieën, programmatic buying, campagneoptimalisatie, de rol van mobile, het belang van creatie,… Met extra aandacht voor de Renault Zoé campagne die heel wat prijzen won in België en in het buitenland, en voor ‘Ghost of Tsushima’, de campagne voor Playstation die op de AMMA in de prijzen viel.

Dit webinar is gratis, maar inschrijven is verplicht.

Het tweede luik zal mee gepresenteerd worden door Baudouin van de Berg, sales director van Clear Channel, en zal plaatsvinden in november.

Archief / TRAINING&BOOKS