Fr

AWARDS

14 nominaties voor Ogilvy Social.Lab aan de andere kant van de wereld

Woensdag 12 Augustus 2020

14 nominaties voor Ogilvy Social.Lab aan de andere kant van de wereld

Ogilvy Social.Lab plaatste vijf Belgische campagnes in de finale van de Ad Stars 2020, een creatieve prijs in Korea ter bekroning van campagnes die creativiteit en technologie combineren.

Het gaat om campagnes voor Ikea, Tourism of Belgium, Carrefour en Fanta die veertien nominaties binnenrijven. Vijf voor ‘Mupolash’ van Ikea (Brand Experience & Activation, Diverse Insights, Design, Interactive, Social & Influencer) en drie voor ‘Pet Tunes’ (voor dezelfde klant in Creative eCommerce, Outdoor, Social & Influencer). Ook drie nominaties gaan naar ‘Tour of the Photobomb’ voor Tourism of Belgium (Brand Experience & Activation, Diverse Insights en Place Brand), twee voor de banaan van Carrefour (Brand Experience & Activation) en eentje voor ‘Fanta Dark Orange’ (Outdoor).

De volledige lijst met finalisten vind je hier.

Archief / AWARDS