Fr
Close

TRAINING&BOOKS

De UMA-jongeren aan het stuur van de Get Together

Zondag 17 November 2019

De derde editie van de UMA Day, of liever de UMA Get Together die plaatsvindt op 27 november, werd volledig samengesteld door een groep van vijftien jonge medewerkers van mediabureaus die aangesloten zijn bij de vereniging. Rode draad doorheen de dag: de evolutie van de businessmodellen, vanaf de waarde van content tot de kracht van alle kanalen en touchpoints voor interactie met de consument.
 
Tot de sprekers behoren Koen Verwee (Mediahuis), Wim Jansen (JCDecaux), Kris Vervaet (DPG Media), Xavier Huberland (RTBF), Geoffrey La Rocca (Teads), Michel Van der Poorten (IBM) en Benjamin Sekkai (Vectaury). De deelnemers aan het debat dat gemodereerd wordt door Joan Condijts (LN24), zijn Yves De Voeght (Coca-Cola), José Fernandez (d’Ieteren) en Wim Vermeulen (Dentsu Consulting).
 
Info en inschrijvingen hier.

Archief / TRAINING&BOOKS