Fr


Close

PEOPLE

Wunderman Thompson versterkt zich op alle fronten

Maandag 20 December 2021

Niet minder dan 40 nieuwe talenten verwelkomde Wunderman Thompson de afgelopen zes maanden.
 
Op de creatieve vloer debuteerden bij het bureau AD Mathijs Bettens en copy Martijn Beckers (ex Darwin BBDO), copy Sarah Huysmans en AD Jasper Verleije (ex BBDO), junior copy Jelle Raats (ex The Insiders), ontwerpers Sofie Luyckx (es King of Hearts), Bert Tas (ex Untitled Workers Club) en Jeffrey Uten (ex LDV United) en Alicia Cristo (Kunstmaan), alsook RTC Producer Thomas Anthoni (ex De Machine).
 
De strategische afdeling verwelkomt strategic director Jonas Keersmaekers (ex MTV, SBS, Telenet, Liberty Global en LDV United), senior strategy consultant Vincent Joris, junior analytics & campaign manager Zachary Jepsen, Barbara Verougstraete (ex The Oval Office) en Gaëlle Maes, alsook senior UX consultant Louise-Lotte Brekelmans (ex Vavato en Gutzandglory).
 
De accountafdeling krijgt het gezelschap van account executives Gil Martens, Ivanka Van Deun, Jaron Verscheure, Noor Al-Bender, Raphael Naudts, Jennifer Van Winckel (ex November Five), Shari Van den Keybus (ex TBWA), Cédric Van Aken en Iris Muradoglu. Ook account managers Lotte Huybrechts (ex Choco), Lore Dewit (ex HeadOffice), Mieke De Ridder (ex Done by Friday) en Eva Verstraete (ex MediaMarktSaturn Content Factory) maken hun opwachting. Hetzelfde geldt voor account director Peggy Scherpenberg en senior account manager Alexandria Marks.
 
Ook nieuw is Leon Van Loon (ex Design is Dead en The Reference) die aan de slag gaat als program director. Michael Roothans wordt digital project manager. Lara Van de Vyver, Akshaya Ayyappan en Iris Ahmetovic van hun kant zijn de nieuwe project managers. Daan Van den Troost de nieuwe events coordinator.
 
Last but not least versterkt Helena Michielsen (ex Walt Disney, KPMG en 20th Century Studios) de rangen van het management van Wunderman Thompson als CFO. Ze zal de Belgische en Nederlandse financiële teams superviseren.

Archief / PEOPLE