Fr
Close

MEDIA

Mediahuis presenteert Billie

Zondag 14 Maart 2021

Op 20 maart verschijnt het eerste nummer van Billie, het gloednieuwe lifestyle krantenmagazine merk van Mediahuis. Dat zal elke zaterdag verschijnen bij Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, goed voor een bereik van 734.320 lezers per week (CIM Pers 2020).

Het merk wil echter meer zijn dan een lifestylemagazine en zal via verschillende dragers te consumeren zijn: in print, online, via mobile, met een podcast, in newsletters en via video’s. Op die manier wil Billie iets voor haar lezers betekenen: een leidraad om hen te helpen met keuzes maken doorheen de alledaagse drukte. De servicegerichte aanpak staat dan ook centraal: de content van Billie moet voor de lezer op elk moment van de dag via elk device en format raadpleegbaar zijn. Bovendien worden er ook regelmatig directe shoppinglinks geïntegreerd zodat de lezer onmiddellijk kan shoppen indien hij een specifiek productitem waarover geschreven wordt, interessant vindt.


LDV United stond mee in voor de B2C campagne die vanaf 15 maart zal lopen op radio, tv, OOH, social, in print, adwords en video advertising.

Archief / MEDIA