Fr

MEDIA

bpost kiest voor LiveRamp

Dinsdag 18 Oktober 2022

bpost kondigt een samenwerking aan met LiveRamp voor het gebruik van het platform Safe Haven, dit voor het beheer van haar datacampagnes.

Het gebruik van het platform zal bpost in de praktijk toelaten om haar 1,6 miljoen geïdentificeerde contacten, die ingedeeld zijn in een dertigtal gesegmenteerde doelgroepen, beter te benutten, meer bepaald door een een betere personalisering van de boodschappen.

bpost zal Safe Heaven, naast de DM-campagnes, ook gebruiken voor haar televisiecampagnes. Verder zal bpost op termijn omnichannelcampagnes lanceren die zowel digital als offline integreren.

Michel Defloor, vice president marketing: “bpost beschikt al over de grootste consumentendatabase die 100% GDPR compatibel is. De marketplace van LiveRamp maakt een vereenvoudigde data-activatie mogelijk. Dankzij deze samenwerking heeft de markt toegang tot relevante gegevens voor een optimale segmentatie, met name voor direct mail of elk ander digitaal kanaal, op een premium platform met een 100% Belgisch ecosysteem.”

Archief / MEDIA