Fr

BRANDS

Nivea transformeert Antwerpen-Centraal tot monumentale shoppingervaring

Woensdag 1 Oktober 2025

Nivea transformeert Antwerpen-Centraal tot monumentale shoppingervaring

Nivea (Beiersdorf) koos ervoor om zijn Cellular Epigenetics serum te lanceren in het station Antwerpen-Centraal, dat voor de gelegenheid door Urban Media werd omgetoverd tot een monumentale shoppingruimte waarin elk detail in de kleuren van Nivea werd gezet, van de XL-liftwanden tot de balustrades, trappen en roltrappen.

De ervaring wordt voortgezet met de Dazibaos, ofwel monumentale hangende affiches die de ruimte vullen, en met de Supersized Frames, gigantische kaders die de reizigers bij de ingang van het station verwelkomen.

Op 25, 26 en 27 september werd de merkbeleving aangevuld met een tijdelijke stand, waar bezoekers de Epigenetics-technologie konden ontdekken, de producten konden testen en gepersonaliseerd advies kregen over Nivea-verzorgingsproducten.

De campagne loopt nog tot 5 oktober. Ze is het resultaat van een samenwerking met OMD, Billups en IDEVENT.

Archief / BRANDS