Fr

BRANDS

Clear Channel op date met Fruitz

Donderdag 6 Oktober 2022

Clear Channel op date met Fruitz

Om zijn Belgische expansie te ondersteunen creëerde datingapp Fruitz die tot dusver vooral populair was bij Franse jongeren, onlangs een originele affichageactie in samenwerking met Clear Channel.

De app (beschikbaar in de App Store of op Google Play) maakt gebruik van vier ludieke fruiticoontjes waarmee gebruikers elkaar simpel en open kunnen duidelijk maken waarnaar ze precies op zoek zijn: 4 soorten fruit voor 4 soorten verlangens.

De campagne die intern ontwikkeld werd, was te zien in een aantal Brusselse stations. Ze omvatte een selectie op maat van 45 digitale schermen met focus op de studenten (vandaar de keuze van de stations in de buurt van de universiteiten en de schooluren).

Tanita Mierau, Country Manager België, Nederland en Zwitserland: “Voor ons beschrijft deze campagne perfect waar Fruitz over gaat. We willen dat mensen daten op een moedige en eerlijke manier en uiteindelijk de connectie vinden waar ze naar op zoek zijn, of het nu een serieuze relatie is of casual dating. Vooral voor vrouwen zijn er veel stigma's rond casual dating en we zijn ervan overtuigd dat Fruitz een belangrijke bijdrage levert om dit discours te veranderen.”

Het was de eerste Belgisch campagne van de adverteerder die zijn PR tovertrouwde aan Walkie Talkie.

Archief / BRANDS