Fr

PEOPLE

Versterking op alle niveaus bij Serviceplan

Dinsdag 25 Mei 2021

Versterking op alle niveaus bij Serviceplan

Het House of Communication Brussel van de Serviceplan-groep kende meerdere productieve maanden, mede door de komst van zijn nieuwe klanten Aldi en BMW/Mini via het ecosysteem The MarCom Engine. Daarvoor was de aanwerving van heel wat nieuwe medewerkers noodzakelijk.

Creatie verwelkomt vijf senior creatieven: An Rietjens, Antony Samson, Manuel Sarraf, Pieter de Lange en Bram Van Moorhem. De Solutions studio krijgt versterking van de graphic designers Natalia Oyarzun, Sylvain Kasprzyk, Justine Van Hoorebeke en Jules Scharpe, lsook van motion designer Valentin Taminiau. De planning en trafficking van al deze creatieven zijn voortaan in handen van Iris Weverbergh.

Aan accountzijde worden Kathleen Driscart, Florence Roekens, Femke Van Rijt en Gilles Van Audenhaege senior account.

Mediaplus verwelkomt planner Manon De Munck, terwijl Plan.Net er drie project managers bijkrijgt: Damon Gielen, Sami El Nakadi en Aymeric Wielemans.

Lize Geeraerts tot slot versterkt het Corporate Communication departement; Ils Ooms en Marc Vlieghe leiden voortaan de financiën van de bureaus van de groep.

Archief / PEOPLE