Fr

AWARDS

IAB Mixx Awards: meet the jury!

Dinsdag 27 April 2021

De vier gespecialiseerde jury’s van de IAB Mixx Awards 2021 editie zijn bekend.
 
De Digital Marketing Technology-jury zal worden voorgezeten door Roel Naessens (Salesforce) en verder bestaan uit Saadi Merouane (Smartclip), Bert Van Wassenhove (The CoFoundry), Barbara De Mol (Electric by D'Ieteren) en Julie Andrade (Clear Channel).
 
Guido Goffeau (CCX/Colruyt Group) zal de Digital Design & UX-jury voorzitten. Hij kan rekenen op Adelaide Aerts (Planet Parfum), Katsuyuki Nagatani (Belfius), Annie Stewart (Infosys) en Véronique Pirson (Minale Design Strategy).
 
De Digital Communication-jury komt onder de hoede van Silvia Wiesner (Unilever), met aan haar zijde Jonathan Romain (Mastercard), Lolita Swanet (Volvo), Sara Lou (MolenSisters) en Joachim François (FamousGrey).
 
Tot slot superviseert Doriane Magnus (Kiabi) de debatten in Digital Media, een jury die bestaat uit Pieter-Jan Adriaensens (Nationale Loterij), Véronique Deconinck (PepsiCo), Alper Can (KRC Genk) en Ofelia Faes (PHD).
 
Inschrijven voor de competitie kan vanaf 17 mei via de site mixxawards.be.

Archief / AWARDS