Fr

AWARDS

AMMA: de laatste finalisten zijn bekend

Donderdag 22 April 2021

AMMA: de laatste finalisten zijn bekend

De AMMA maakten de lijst met hun laatste finalisten bekend, te beginnen met de categorie Media Agency of the Year, waar we Mindshare, MediaCom en PHD vinden.
 
In Media Saleshouse zijn er vijf finalisten bij de Big Players - Rossel Advertising, DPG Media, RMB, IP en JCDecaux – en evenveel Dedicated Payers - NP Salesteam, Transfer, Trustmedia, Vice Belgium en LN24 Brandhouse.
 
Vice Belgium en LN24 zijn ook genomineerd in Media Brand of the Year, samen met VTM, Sabato en RTL Belgium.
 
In Media Research vinden we de Alpha van Space, de PaperMail van bpost, de MediaXtend van RMB, de [m]Response meets [m]Score van GroupM, alsook de MIP van DPG Media en diens white paper over aandacht in OLV.
 
In de nieuwe categorie Media Resilience of the Year die door juryvoorzitster Christine Jean (AG), in nauw overleg met organisator CommPass, ingevoerd werd om de inspanningen die de media leverden om de Belgen te steunen tijdens de coronacrisis, zijn er ook vijf finalisten: RTL Belgium (‘Belges à domicile’), Trustmedia (‘Lock Down? Stand Up!’), bpost Media (‘Action Mobile Postcard’), DPG Media ‘A Year of Encouragement’) en Clear Channel (‘Platform for Good during Covid Crisis’).
 
Tot slot zijn de finalisten in de categorie Media Advertiser of the Year Ifke Nauwelaerts, (Head of Marketing, Lidl BeLux), Catherine Closset (MarCom Manager, Renault & Dacia BeLux) en Steven De Deyne (Head of Media & Production Competence Center, Proximus).
 
In deze categorie worden de resultaten van de publieksstemming toegevoegd bij de punten van de AMMA-jury en tellen mee voor de helft van de punten bij de toekenning van de prijzen.
 
De andere finalisten staan hier.
 
De laureaten worden bekendgemaakt tijdens de Live Streamed AMMA Ceremony op 20 mei via AMMAStream.be. Inschrijven kan hier.

Archief / AWARDS