Fr

PEOPLE

Roularta Advertising presenteert nieuwe commerciële structuur

Vrijdag 19 Januari 2024

De nationale reclameregie van Roularta Media Group past haar structuur aan om “beter in te spelen op de marktvraag, maar ook om te investeren in innovaties die onze groei op lange termijn stimuleren”, aldus Philippe Belpaire, General Manager van Roularta Advertising.

De salesorganisatie onderging een aantal wijzigingen. Na bijna zeven jaar ervaring binnen het LeadGen-team komt Eva Polak het team versterken als Media Expert voor de sector Mode & Accessoires. Haar voormalige rol wordt overgenomen door Caroline Blommaert, samen met Finn Van Deuren, die beiden rapporteren aan Lara Chammah. Chantal Smet van haar kant wordt de nieuwe Media Expert voor de sectoren Healthcare en NGO's, terwijl Steven Grumiau de verantwoordelijkheid krijgt voor de sector Multimedia, naast zijn huidige rol als Media Expert IT. Alle Media Experts rapporteren aan Mireille De Braekeleer, Sales Director.

Alle sales- en backoffice-ondersteuning wordt gecentraliseerd in één team onder leiding van Sandra Seghers, die het team van alle AdOp Experts en Account Assistants aanstuurt.

Binnen het Strategy & Innovation team van Mark Daemen heeft Joris De Ryck een nieuwe rol als Head of Ad Tech, met een focus op de digitale versnelling.

De regie heeft ook aangekondigd dat Emelie Sannen van de Brand Studio naar Roularta Healthcare verhuist, waar ze voortaan zal werken als Event & Marketing Executive.

Deze reorganisatie omvat ook het vertrek van Olivier Dequinnemaere die Research Manager was en dat van Betty Osaer, Account Manager Fashion, Accessoiries & Multimedia.

Archief / PEOPLE