Fr

CREATIONS

Ogilvy Social.Lab schakelt versnelling hoger voor Actiris en VDAB

Dinsdag 24 Oktober 2023

Ogilvy Social.Lab schakelt versnelling hoger voor Actiris en VDAB

Ogilvy Social.Lab heeft de vijfde golf van de campagne ‘Een job, c'est aussi un job’ gelanceerd voor Actiris en de VDAB, waarbij Franstalige Brusselaars worden uitgenodigd om de rand van Brussel te overwegen als plaats om te gaan werken.
 
De campagne bouwt voort op het nieuwe merkplatform van Actiris door de ‘Brusselitude’ in de verf te zetten. Dat is de unieke mentaliteit en vaardigheden die de Brusselaars delen.
 
In elke creatie komt een Brusselaar aan het woord die in Machelen, Halle of Dilbeek werkt en laat zien hoe hij of zij zijn of haar ‘Brusselitude’ gebruikt bij zijn werk, meer bepaald de stressbestendigheid, creativiteit, gevoel voor richting, maar vooral een open geest, een essentiële eigenschap om een job te vinden in de rand.
 
Brusselaars kunnen de campagne ontdekken in (D)OOH, op de sociale media, via een e-mailing en tijdens een evenement dat zal plaatsvinden op 16 november.

Archief / CREATIONS