Fr

CREATIONS

Hotel Hungaria omarmt BOIC

Woensdag 8 November 2023

Hotel Hungaria omarmt BOIC

In de aanloop naar de Olympische Spelen van 2024 heeft Hotel Hungaria een nieuwe campagne ontwikkeld voor het BOIC en Team België. Doelstelling: al onze atleten die in de running zijn om deel te nemen steunen en het belang van de invloed van de fans op hun prestaties in de verf zetten.

‘Embrace' is gebaseerd op een aanmoedigingsgebaar en -symbool (met gebogen armen klappen op de schouders). Met dit gebaar kunnen fans het Belgische team steunen. Atleten maken dit gebaar ook tijdens hun sportprestaties. 

In de campagne doen maar liefst vijftien ambassadeurs van Team België mee op de tonen van een nummer van Daan. De campagne wordt gelanceerd met een spot in een regie van het duo Inti Calfat en Dirk Verheye. Ze omvat ook radiospots, allemaal in samenwerking met VRT en RTBF. HLN en La DH zullen de campagne de komende maanden ook promoten.

‘Embrace’ maakt integraal deel uit van ‘Road to Paris’, een co-creatie van verschillende sportieve partners (Sport Vlaanderen, Adeps, Ostbelgien en het BOIC), en wordt ondersteund door de Nationale Loterij, Belfius en alle institutionele en commerciële partners van
Team Belgium en het BOIC.

Archief / CREATIONS