Fr

CREATIONS

Publicis parodieert oude reclamespots voor Renault

Maandag 8 April 2024

Publicis parodieert oude reclamespots voor Renault

Na ‘Use it wisely’, een campagne voor de Captur E-Tech hybride die mensen aanmoedigde om minder gebruik te maken van hun auto en in plaats daarvan te gaan lopen of fietsen, komt Renault nu met een nieuwe campagne rond de restyling van het stermodel van het merk. Deze campagne die ook het werk is van Publicis Conseil parodieert onder de titel ‘Push it to the limit’ reclamespots uit de jaren 1970, 1980 en 1990, toen de auto werd gezien als het ultieme symbool voor verleiding, kracht en absolute cool...
 
Een mooie gelegenheid om enkele emblematische modellen uit die tijd terug te halen: wat dacht je van de R19 cabriolet, de R17, de R25 Baccara of de R21 Turbo op de tonen van het nummer van Paul Engemann (‘Scarface’)? Een manier om te tonen dat Renault zijn verleden omarmt om beter in te spelen op de noden van deze tijd.

Archief / CREATIONS