Fr

CREATIONS

FamousGrey bingewatcht voor Mediafin

Maandag 25 Maart 2024

FamousGrey bingewatcht voor Mediafin

FamousGrey heeft een nieuwe campagne voor de Mediafin-kranten De Tijd en L’Echo ontwikkeld. Doelstelling is aan jongeren bewijzen dat nieuws even boeiend en inspirerend is als een Netflix-serie.

Drie thema’s werden grondig onder de loep genomen en getransformeerd tot ‘binge-worthy’ series. Hieruit ontstonden ‘The Bitcoin Betrayal’, ‘The Awakening’ en ‘Nuclear Fallout’. Het betreft drie series die de vaste thema’s van de kranten belichamen: ondernemen, ecologie en technologie.

Met trailers die gelinkt zijn aan een reeks artikels, tonen FamousGrey en Mediafin dat nieuws even boeiend kan zijn als een serie. De trailers leiden naar een platform waar je ze niet alleen kan herbekijken, maar ook de artikels kan lezen waarop de trailers gebaseerd zijn. De jongeren werden ook bereikt via posts op de sociale media.

Archief / CREATIONS