Fr

CREATIONS

Hamlet episch exotisch voor Coca-Cola

Woensdag 13 Maart 2024

Hamlet episch exotisch voor Coca-Cola

Als onderdeel van zijn nieuwe ‘Foodmarks’ platform lanceerde Coca-Cola de interactieve clip ‘Epic Night Out’, naar een idee van Ogilvy Singapore, in een regie van Julien & Quentin en een productie van Hamlet.
 
‘Epic Night Out’ is een filmische ontmoeting tussen de Thaise keuken en de rapcultuur, een wervelwind van waanzin en extravagantie, die doet denken aan de blingbling van klassieke Amerikaanse rapvideo's uit de jaren '90, maar dan met een Thaise twist.
 
In de spot volgen we de Thaise sterrapper F.HERO en sterrenkok Chef Pom op een excentrieke en surrealistische reis door de bruisende straten van het nachtelijke Bangkok, waar de typisch ingrediënten (tuktuks, brommers, streetfood en natuurlijk Coca-Cola) niet ontbreken.
 
De interactieve clip nodigt fans uit om te klikken en verborgen paaseieren te ontdekken waarmee ze unieke Coca-Cola producten, speciale kortingen en VIP-toegang tot Coca-Cola Foodmarks evenementen kunnen winnen.
 
‘Epic Night Out’ bevat ook de ‘Coke Flip Move’, een originele en eenvoudige danspas om het publiek meer te betrekken. De videoclip wordt uitgezonden op de digitale en sociale kanalen van Coca-Cola in Thailand.

Archief / CREATIONS