Fr

CREATIONS

BBDO zonder woorden voor Lidl

Woensdag 10 Januari 2024

BBDO zonder woorden voor Lidl

‘Mmm. Aaaaah. Ooooh… Waouh!’. BBDO heeft de juiste woorden gevonden om de kwaliteit en prijs van Lidl's huismerken te beschrijven.
 
Het geheel werd in een tv-spot gegoten; die speelt zich af tijdens een brunch waarbij iedereen geniet van het eten dat aan tafel wordt geserveerd. De geluiden, die bijna als dierengeluiden klinken, bevestigen het plezier van de gasten, voordat de prijzen van de producten op het scherm verschijnen en de geluiden van gastronomisch genot veranderen in uitroepen van verbazing...
 
De spot wordt afgerond met drie tag-ons, die de kijkers eraan herinneren dat Lidl voor het tweede achtereenvolgende jaar is uitgeroepen tot beste supermarkt van België en dat verschillende van de huismerken door Test Aankoop verkozen werden tot beste koop of beste test. Ook niet onbelangrijk: je kunt 62% besparen op je boodschappenkarretje door huismerken te kopen in plaats van A-merken in een andere supermarkt.

Archief / CREATIONS