Fr

BRANDS

Coca-Cola lanceert een smaak geïnspireerd op de magie van dromen

Donderdag 29 September 2022

Coca-Cola lanceert een smaak geïnspireerd op de magie van dromen

Coca-Cola kondigt de lancering aan van Coca-Cola Dreamworld, een smaak geïnspireerd door de “magie van dromen en de oneindige mogelijkheden van onze verbeelding”. Deze limited edition maakt deel uit van het Zero Sugar gamma.

De creatie zal zowel in de fysieke als in de virtuele wereld bestaan. In die laatste wordt tegelijkertijd ook de Coca-Cola Dreamworld AR Music Experience gelanceerd in samenwerking met Tomorrowland. Tijdens deze beleving worden fans meegevoerd in een virtuele AR-omgeving met een avatar dj.

Verder ging Coca-Cola een samenwerking aan met het modeplatform DRESSX. Dat lanceert een digitale kledingcollectie die geïnspireerd is op Dreamworld.

Deze twee virtuele ervaringen zijn te zien door de QR-code te scannen op het blikje. Die linkt de fans naar het Coca-Cola Creations Hub platform.

In de fysieke wereld zal de Dreamworld ervaring in het Wijnegem Shopping Center plaatsvinden en dit tussen oktober en december. Coca Cola werkt tot slot samen met de Belgische make-up artiest Tom Vandewalle die dromen werkelijkheid laat worden dankzij onverwachte make-up looks...

Archief / BRANDS