Fr

CREATIONS

AddRetail heeft de juiste reflex voor Brocom

Zondag 30 Januari 2022

AddRetail heeft de juiste reflex voor Brocom

Na de naambekendheidcampagne ‘ElkZijnVak’ in 2021 willen Brocom en AddRetail dit jaar een gedragsverandering teweegbrengen en de makelaarsreflex op een duurzame manier in ons cognitieve geheugen prenten.

Het duo ontwikkelde de campagne ‘Tijden veranderen’ die de Belgen uitnodigt om zich actief en positief op te stellen en de rol en de expertise van hun buurtmakelaar naar waarde te blijven schatten.

Het mediaplan omvat tv - de productie van de spot is van 87s - en radio, ter ondersteuning van de naamsbekendheid, alsook gerichte digitale media om te zorgen voor traffic naar de website makelaarinverzekeringen.be.

Elke maand van het jaar staan er ook nog themacampagnes gepland die alle verzekeringsdomeinen voor alle segmenten behandelen. De eerste campagne kreeg mobiliteit als thema.

Ter herinnering, de media zijn in handen van Wavemaker.

Archief / CREATIONS