Fr

CREATIONS

mortierbrigade maakt er alweer iets moois van met Tourist LeMC en Baloji voor Recupel

Woensdag 5 Januari 2022

mortierbrigade maakt er alweer iets moois van met Tourist LeMC en Baloji voor Recupel

Licht is zo’n evidentie in ons dagelijks leven dat we er zelfs niet meer op letten. Maar wat zou er gebeuren als we opeens geen lampen meer zouden hebben? Dat vraagt Recupel zich af in zijn nieuwe campagne op basis van de vaststelling dat de benodigde grondstoffen niet onuitputtelijk zijn en dat diegene die uit de klassieke mijnbouw komen, bovendien vaak gewonnen worden in milieu- en mensonvriendelijke omstandigheden. Daarom is het steeds belangrijker om ze te recycleren.

Na Jeroom en Philippe Geluck deed mortierbrigade deze keer een beroep op Tourist LeMC en Baloji die in hun karakteristieke stijl het belang van licht in ons dagelijks leven bezingen.

De campagne wordt verspreid op televisie, op de radio, in de pers, online en in de bioscoop.

De spot werd geregisseerd door Jef Boes (LA Initials), de radiospots zijn een productie van Sonhouse in samenwerking met beide eerdergenoemde artiesten die actief meewerkten aan de teksten en de soundtrack.

Archief / CREATIONS