Fr

BRANDS

Coca-Cola wijzigt zijn zero sugar Coke en vernieuwt visuele identiteit

Zaterdag 3 Juli 2021

Coca-Cola wijzigt zijn zero sugar Coke en vernieuwt visuele identiteit

Coca-Cola heeft een nieuwe wereldwijde campagne gelanceerd om het aangepaste recept van zijn zero sugar drankje te promoten. Het bedrijf wil alle Belgen de kans geven om deze nieuwe formule te proeven en hoopt een antwoord te vinden op de vraag ‘Is dit de beste Coca-Cola aller tijden?’. De campagne loopt via TVC en OLV, radiospots, (D)OOH, banners en sociale media.

Daarnaast wijzigde Coca-Cola voor de eerste keer sinds 2016 zijn iconische merk. Het rood van de originele Coca-Cola vormt de basis van het nieuwe design. Dit wordt vergezeld van wit voor de Coca-Cola ‘original taste’, zwart voor de ‘zero sugar’ en zilver voor de light versie. In België worden deze nieuwe verpakkingen gefaseerd geïntroduceerd: sinds mei is de nieuwe verpakking van Coca-Cola light te vinden in de rekken; de Coca-Cola zero sugar met de nieuwe smaak is zojuist gelanceerd en de Coca-Cola original taste volgt in september.

Archief / BRANDS