Fr
Close

AWARDS

Cannes Lions: de Grand Prix van de dag, volume 2

Dinsdag 22 Juni 2021

Cannes Lions: de Grand Prix van de dag, volume 2

Bij het tweede arsenaal aan Grand Prix op de Cannes Lions 2020/2021 onderscheiden David Madrid en Miami zich met twee hoofdprijzen. Dit met 'Stevenage Challenge' voor Burger King, dat wint in de competities Direct en in Social & Influencer.

In de laatste categorie werd een tweede GP toegekend aan R/GA San Francisco met 'Superb Owl' voor Reddit.
In de competitie Creative Data werd de Grand Prix dan weer uitgereikt aan 'Saylists' van Rothco Dublin voor Warner Music Group.
In de competitie Creative Strategy is het Goodby Silverstein & Partners San Francisco dat aan het langste eind trekt met 'Can't Touch This' voor Cheetos.
In Media werden er twee Grand Prix uitgereikt: 'Boards of Change' van FCB Chicago voor de Amerikaanse stad en 'Digital Birth Registration' van Ogilvy Pakistan voor Telenor Pakistan.
In PR selecteerde de jury ook twee gelukkigen. De eerste Grand Prix ging naar 'Contract for Change' van opnieuw FCB Chicago in samenwerking met zijn NewYorkse zusterbureau voor AB Inbev.

De tweede was voor 'The Bread Exam' van McCann Paris voor Spinneys en Lebanese Breast Cancer Foundation.
PHD Worldwide is het Media Network of the Festival, voor OMD Worldwide en Carat.

Archief / AWARDS