Fr
Close

AWARDS

Dit zijn de 7 dossiers voor Media Research of the Year van de AMMA

Woensdag 17 Maart 2021

De AMMA 2021 worden uitgereikt op 20 mei. In afwachting onthullen de organisatoren de zeven dossiers die meedingen in de categorie Media Research of the Year en die op 25 mars (9-12u) voorgesteld worden tijdens een online sessie van CommPass.

Het gaat om Alpha van Space, AdScan van IP Belgium, PaperMail van bpost, MediaXtend van RMB, [m]Response meets [m]Score van GroupM en MIP van DPG Media en zijn whitepaper over aandacht voor OLV.

CommPass herinnert eraan dat de deelnemers aan deze sessie kunnen stemmen voor de studies die volgens hen een award verdienen: hun stemmen vertegenwoordigen 20% van de punten.

Tijdens dezelfde sessie presenteren de organisatoren van de AMMA ook de vijf finalisten van de categorie Innovation & Development of the Year.

Op 1 april presenteert de UMA (van 15-17u) ook de AMMA-finalisten in de categorieën Best Media Campaigns. Inschrijven voor dit webinar kan hier.

Archief / AWARDS