Fr

CREATIONS

Delhaize denkt al aan onze feestdagen met TBWA en Lovo

Donderdag 19 November 2020

Delhaize denkt al aan onze feestdagen met TBWA en Lovo

TBWA ontwikkelde voor Delhaize een pakkende film van 90”. Die hamert op het feit dat gezondheid, het stokpaardje van de retailer, belangrijker is dan ooit. Met andere woorden, dat gezondheid het mooiste cadeau is dat je aan iemand die je na aan het hart ligt kan geven tijdens deze eindejaarsfeesten.

De eindejaarsfilm werd op meesterlijke wijze geproduceerd door Lovo en geregisseerd door Dr Bowman. In de film zien we een jongetje dat, geïnspireerd door ‘Captain Carrot’, in een soort Popeye verandert en naar zijn geheime wapen grijpt. In zijn geval is dat zijn spaarvarken. Met de centjes vertrekt hij op een missie om het gezondste vaccin voor zijn grootmoeder te zoeken. Het vervolg zie je op het scherm…

De campagne is te zien in OOH, op de sociale media, in door-to-door en DM. Verder staan er product tv- en radiospots op het programma. We geven tot slot mee dat SuperPlus-leden kunnen deelnemen aan een wedstrijd waarbij er ‘100 heerlijke feesttafels’ te winnen zijn… Gezondheid!

Archief / CREATIONS