Fr
Close

AWARDS

Belgian Marketing Awards maken finalisten bekend

Donderdag 29 Oktober 2020

Belgian Marketing Awards maken finalisten bekend

Op maandag 26 oktober heeft het Selectiecomité van de Belgian Marketing Awards - bestaande uit 15 marketing professionals - uit de in totaal 33 inzendingen drie finalisten per categorie gekozen. Zij maken kans om op 3 december te worden verkozen tot Belgian Marketing Company of the Year, Young Belgian Company of the Year en The Marketing Leader(ship) of the Year.
 
In de categorie The Belgian Marketing Company of the Year zijn de kanshebbers: Delhaize, GB Foods Belgium en Special Olympics. Bij de The Young Belgian Company of the Year gaat het om Kriket, Ritchie en Spott. The Marketing Leader(ship) of the Year ten slotte gaat naar Geert Van Aelst (Tiense Suiker), Sophie Pollet (Telenet) of Vincent Crabbé (RTBF).”
 
Op 30 november zal de jury onder voorzitterschap van Dominique Leroy (Deutsche Telecom) alle finalisten ontmoeten, hun dossier evalueren en de uiteindelijke winnaar kiezen. Alle finalisten zullen op donderdag 3 december tijdens het BAM Marketing Congress hun case presenteren, nadien zullen de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt worden.
 
Ter herinnering: De Belgian Marketing Awards zijn een initiatief van BAM, in samenwerking met het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO), ACC, BMMA, CUBE en UMA. Zij nemen de plaats in van de Master Marketers, de Marketer of the Year en Belgian New Brand Award, die BAM tot vorig jaar organiseerde.
 
Meer info over de criteria en de uitreiking op de website.

Archief / AWARDS