Fr

CREATIONS

At-thetable verlekkerd voor Jules Destrooper

Maandag 1 Juni 2020

Om zijn imago te verjongen pakt Jules Destrooper in samenwerking met at-thetable, de brand studio van DPG Media, uit met een verfrissende radiocampagne met de goed gekozen naam de ‘De Koekjesloerders’.
 
Het idee? We kunnen het gewoon niet laten om te staren naar iets dat we lekker vinden. “In de nieuwe reeks radiospots,” aldus creative director Sebastien Van Reet, “krijgen we te horen wat de ogen van deze koekjesloerders zouden zeggen als ze konden praten. Hoe de koekjesloerders zouden klinken als ze honden zouden zijn of welke superkrachten ze zichzelf zouden toewensen in een wereld waar alles kan. Maar spijtig genoeg leven we niet in een wereld waar alles kan.”
 
Elke radiospot wordt dan ook afgesloten met de heerlijk ironische oproep: ‘Beste koekjesloerders, koopt u beter zelf een pakje koekjes van Jules Destrooper’, waarna de vernieuwde baseline volgt: Jules Destrooper. Voor fijnproevers sinds 1886.
 
Nog even preciseren dat de radioproductie in handen was van Sonhouse.

Archief / CREATIONS