Fr

CREATIONS

Budweiser voegt 'Whassup' toe aan lockdown

Vrijdag 24 April 2020

Budweiser voegt 'Whassup' toe aan lockdown

Je moet er maar aan denken. Budweiser creëerde in samenwerking met VaynerMedia een update van zijn overbekende 'Whassup' campagne. Het duo maakte van de gelegenheid gebruik om een nieuwe creatie te bedenken rond hetzelfde thema. Die is even leuk als de vorige en herinnert eraan dat 'Buds support Buds'.

Naast de originele spot van DDB Chicago die aangepast werd aan de door Covid-19 opgelegde omstandigheden, omvat de campagne momenteel een eerste spot die gebruikmaakt van de nieuwste technologieën, zoals Zoom, waarmee hij gemaakt werd.

In beeld een reeks Amerikaanse sterren, in dit geval de basketspelers Chris Bosh, Dwyane Wade en Candace Parker, de acteur Gabrielle Union en, last but no least, DJ D-Nice. Er zijn nog andere producties met diverse guest stars aangekondigd voor binnenkort. We kunnen niet wachten!

Archief / CREATIONS