Fr

PEOPLE

GroupM versterkt zijn Data & Insights en presenteert zijn Dashboard Data Squad

Dinsdag 3 Maart 2020

GroupM versterkt zijn Data & Insights en presenteert zijn Dashboard Data Squad

Na de aankondiging van zijn nieuwe digitale structuur meldt GroupM om te beginnen de lancering van zijn Dashboard Data Squad, ter versterking van zijn consultancy activiteiten in data. Aan het hoofd staat data analyst Geoffroy Yao die gepromoveerd wordt tot head of dashboarding, in het gezelschap van David Peirce, senior BI analyst, en nog een derde persoon die nog moet worden gevonden.
 
Het Data & Insights team van Bart De Pauw (foto) werd gereorganiseerd en versterkt. Roel Palmaerts werd bevorder tot research manager en wordt ook de drijvende kracht van [m]Response, samen met Olivier Detandt, data wizard. Florian Linclau, analytics & insight expert bij Wavemaker, wordt gepromoveerd tot head of analytics & insights, als drijvende kracht van [m]Otions en het Direct Response Solution aanbod van GroupM.    
 
Yulia Kazakova wordt verantwoordelijk voor [m]Barometrics, in partnerschap met Trendwolves, en zal ook instaan voor [m]Precision, de Research Activation oplossing van GroupM, onder leiding van Bart De Pauw.    
 
Brigitte Gilson tot slot krijgt alle eigen oplossingen van de groep inzake internationale research onder haar hoede en wordt mentor in Good Data Use. Barbara Andries zal instaan voor alle interne learningprogramma's en de nieuwe externe communicatiestrategie van het departement Data &Insights. 

Archief / PEOPLE