Fr

CREATIONS

Silver&Copper met een knipoog voor La Ferme Nos Pilifs

Donderdag 23 Mei 2019

Silver&Copper met een knipoog voor La Ferme Nos Pilifs

Silver & Copper ontwikkelde een nieuwe campagne voor La Ferme Nos Pilifs. Doelstelling is de 145 werknemers met een handicap die in de beschutte werkplaats elke dag het beste van zichzelf geven in de bloemetjes te zetten. De campagne ‘Eenvoudigweg uitzonderlijke mensen’ toont verschillende werknemers die trots hun visitekaartje dragen. Hun functietitel daarop contrasteert met de eenvoudige maar essentiële aard van hun functie. Zoals Enzo de bakker die voor de gelegenheid ‘Senior Global Cereal Mixologist’ wordt; Florence die een buurtwinkel openhoudt, wordt ‘Gourmets Sales Facilitator’. Een knipoog dus naar de ietwat overdreven functietitels die vaak op visitekaartjes staan met de bedoeling ons meer geloofwaardigheid en ervaring te geven. Een tiental onderwerpen werd verder uitgewerkt op verschillende dragers (print, affichage, online,…).

Archief / CREATIONS