Fr

BRANDS

WW start samenwerking met Evy Gruyaert

Maandag 14 Juni 2021

WW start samenwerking met Evy Gruyaert

WW lanceert de campagne ‘Start to feel great’. Die markeert het begin van de samenwerking van het merk met de tv- en radiopresentatrice Evy Gruyaert, ambassadrice van het oude Weight Watchers.

De campagne ging van start met een masterclass waarin een klinisch diëtiste, WW en Evy Gruyaert samen tips geven voor een gezondere levensstijl. Ze was ook het startschot van de challenge ‘Start to feel great’. Gedurende vier weken geven de ambassadrice en WW elke dag tips en inspiratie om aldus zoveel mogelijk mensen de kans te geven om de meest energieke versie van zichzelf te worden.

Mediaplus dat verantwoordelijk was voor de planning en de media buying focuste op het creëren van awareness bij een brede doelgroep, met bijzondere aandacht voor diegenen die nog nooit lid waren bij WW. Dat gebeurde via paid media, met o.a. sociale media en display/native, alsook met programmatic aankoop via Mediascale, het gespecialiseerde bureau van Serviceplan.

Archief / BRANDS