Fr

BRANDS

Stella Artois op straat voor de horeca

Woensdag 5 Mei 2021

Stella Artois op straat voor de horeca

In het kader van zijn herlanceringscampagne ‘The Life Artois’ komt Stella Artois met een artistieke actie. Om de heropening van de horeca op 8 mei af te trappen creëerde het ABInbev-biermerk een uniek street art kunstwerk en een covid-proof publieksevent (in samenwerking met Demonstr8) op het Muntplein in Brussel.

De installatie met als titel ‘Together Apart’ werd bedacht door Studio Number One en het kunstwerk uitgevoerd door het Brusselse collectief FarmProd in samenwerking met studenten van de LUCA School of Arts. In de tekening van het kunstwerk dat het hele plein beslaat, zitten verschillende cirkels verwerkt waarin mensen veilig kunnen samenkomen om van een pintje te genieten.

De installatie is toegankelijk van 8 tot en met 16 mei. Wie zelf van een Stella Artois wil komen genieten, kan dat door een tijdslot te reserveren op https://www.stellaartois.com/reservatie of op het Muntplein zelf een plekje te boeken als de capaciteit het toelaat. De opbrengst gaat naar Horeca Brussel.

Archief / BRANDS