Fr

BRANDS

FamousGrey gaat offline voor visit.brussels

Zondag 25 April 2021

FamousGrey gaat offline voor visit.brussels

Na een lockdown van meer dan een jaar waarbij de Belgen het normaal zijn gaan vinden om alles online te doen, vond visit.brussels het broodnodig om hen eraan te herinneren dat de hoofdstad tal van ervaringen biedt die we offline kunnen beleven.

Een nieuwe campagne van FamousGrey zet het lente-aanbod in de kijker, met tentoonstellingen die interessanter zijn in het echt dan virtueel, straatjes die je niet in Google Street View vindt, parken die niet bestaan in je favoriete game, koninklijke hotelkamers die niet zouden misstaan in de serie ‘The Crown’, enz. Het filmpje wordt afgesloten met de uitnodiging om Brussel in levenden lijve terug te vinden.

De campagne loopt online en op de sociale media. Er staan ook advertenties en een nationale outdoorcampagne op verschillende formaten op het programma. Tot slot is er ook het filmpje waar de saxofonist Manuel Hermia zijn medewerking aan verleende.

Archief / BRANDS