Fr

BRANDS

Prince geeft zichzelf verjongingskuur cadeau met Havas

Woensdag 7 April 2021

Prince geeft zichzelf verjongingskuur cadeau met Havas

Havas Brussels creëerde een nieuw creatief platform voor Prince van Lu. Doelstelling is het merk eigentijdser en dus moderner en relevanter te maken, om aldus de band met de millennial ouders te versterken.

‘Er zit veel leven in het leven van een kind’ bestaat uit een tv-spot die vertaald werd in verschillende formaten, alsook in online filmpjes en filmpjes voor de sociale media. Alles werd geproduceerd door Czar en Toon Aerts was de regisseur van dienst. Als soundtrack koos het bureau voor de bekende hit ‘Alright’ van Supergrass.

In Frankrijk, Nederland en Spanje krijgt men de spotjes ook te zien, althans in aangepaste versies. Havas preciseert dat de campagne, heel het digitale ecosysteem en de sociale media zijn gemaakt in nauwe samenwerking met Wavemaker en Amphion. Dat laatste bureau ligt overigens aan de basis van ‘#PrincePowerUp’, een activatieplatform op Instagram waarop talloze ludieke uitdagingen voor kinderen en ouders te vinden zijn.

Archief / BRANDS