Fr
Close

PEOPLE

Valérie Morfitis benoemd tot global media director bij Unilever

Donderdag 4 Februari 2021

Valérie Morfitis benoemd tot global media director bij Unilever

Valérie Morfitis die sinds 2019 head of media & digital transformation Belgium is bij Unilever, maakt promotie en wordt vanaf 1 april global media director Unilever Foods & Refreshment. Ze zal haar functie blijven uitoefenen vanuit Brussel en volgt de Brit Richard Brooke op die op zijn beurt global media operations director wordt.
 
Morfitis kan prat gaan op een lange carrière bij Unilever (en een intermezzo bij Sara Lee dat in 2009 werd overgenomen door de groep). Ze startte er in 1999 en bezette verschillende functies, waaronder die van senior European media manager en Belgium country media anager. Dat leverde haar in 2016 de titel van Media Advertiser of the Year op de AMMA op.

Gedurende haar carrière speelde ze bewust een actieve rol in de lokale marcom sector, iets wat ze zal blijven doen. Zo zetelde ze gedurende drie jaar in de Effie-jury en is ze sinds 2015 lid van de board of directors bij de UBA.
 
Haar huidige job zal worden overgenomen door Daphne Hebb die momenteel senior brand manager Core Beauty & Personal Care is bij Unilever.

Archief / PEOPLE