Fr

CREATIONS

FamousGrey vindt de antwoorden op 10.000 vragen voor Hyundai

Maandag 13 Januari 2020

FamousGrey maakte een campagne voor Hyundai die, naast auto’s verkopen op het Autosalon, ook als doelstelling heeft om de consument te informeren en te helpen bij het maken van een doordachte keuze wat betreft het type motor van de wagen – de Zuid-Koreaanse autoconstructeur is het enige merk in België dat alle zeven aandrijvingen die vandaag mogelijk zijn, aanbiedt (benzine, diesel, hybride, plug-in hybride, mild hybride, fuel cell en volledig elektrisch).

De campagne ‘10.000 vragen, 7 antwoorden’ bestaat uit een tv- en radiospot, een social luik en een printadvertentie. De nieuwe baseline ‘Zonder twijfel, Hyundai’ wordt eveneens geïntroduceerd. Om de daad bij het woord te voegen, kregen de concessiehouders ook een op maat gemaakte opleiding zodat ze hun rol als adviseur naar behoren kunnen uitvoeren.

Archief / CREATIONS